Tuesday 3 May 2011

Kata Permulaan Tinta Pemikir 2

Malapetaka & Penipuan Teori Darwin

Untuk pengetahuan sekalian pembaca InsyaAllah PenaTintaPemikir (PTP) akan menyediakan satu topik khusus untuk kalian semua. Di samping itu juga para pembaca boleh juga terus membaca tulisan-tulisan selingan dari PTP.
           
Tujuan utama sebuah topik khusus disediakan untuk tajuk Malapetaka & Penipuan Teori Darwin adalah kerana teori ini mengandungi asas bagi bagi semua aliran falsafah yang berunsurkan anti-agama. Selain itu, teori evolusi yang dicetuskan oleh Darwin ini telah membawa kepada dunia satu bentuk konspirasi dan tindakan kiasu yang dilarang oleh agama. Sejak darwinisme menolak konsep penciptaan dan sekaligus menafikan kewujudan Allah sejak 140 Tahun yang  lalu ia telah membawa manusia kesatu alam dilemma yang berbetuk keraguan dan seolah-seolah terperangkap dengan kekeliruan teori evolusi ini.
           
Dengan itu demi membuktikan bahawa teori ini merupakan satu penipuan yang besar saya telah mengambil rujukan dari buku Adnan Oktar seorang hamba Allah yang kuat menyangkal Teori Penciptaan Darwin ini. Adalah satu keperluan untuk mendedahkan satu tugas penting ini kepada setiap orang.
           
Diharapkan, para pembaca Tinta Pemikir akan mendapat satu kepastian yang nyata dan kekeliruan yang kian terpancar di cermin akal segera kabur dan hilang. Nantikan episod Malepetaka & Penipuan Teori Darwin!

No comments:

Post a Comment