Tuesday 22 May 2012

Pemerintah Islam,Yahudi & Dinar Emas


Keadaan ekonomi pada hari adalah di tahap yang membimbangkan. Selepas kegawatan ekonomi dunia pada tahun 1998 kemudian disusuli tahun 2010 menunjukkan bahawa ekonomi dunia hari ini perlukan satu perubahan drastik. Yang ingin dibicarakan bukanlah tentang ekonomi dunia tetapi menjurus kepada tahap ekonomi ekonomi dunia-dunia Islam.

Kita sudah tentu tahu bahawa Islam pernah menjadi satu kuasa ekonomi dunia pada zaman Rasullullah dan sahabat-sahabat baginda. Terutama semasa Zaman Khalifah Umar Abdul Aziz yang digelar BAPA EKONOMI DUNIA ISLAM. Kemudian , disusuli dengan kemaaehan dengan perlabuhan enterport di Melaka semasa kerajaan Parameswara. Namun, hari ini ia dunia-dunia Islam bagaikan mundur kebelakang, lebih malang lagi terpaksa menggunakan wang kertas yang nilainya naik turun yang dikawal oleh kuasa Dunia iaitu Amerika Syarikat.
Saya cuba untuk mengambil beberapa contoh hadis berkaitan Dinar Emas


  1. Abu Bakar Ibn Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar Rasulullah SAW telah bersabda "Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan). 

                                                                                             Hadis dari Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal



Apa yang berlaku kini, dinar dan dirham dikeluarkan di Malaysia hanya sebagai jualan "koleksi" bukan sebagai matawang rasmi. Ia tidak menggugat sistem kewangan antarabangsa. Zionis tetap mencurgainya dan bimbang Malaysia mengambil langkah drastik mengisytiharkan untuk menggantikan wang kertas satu masa nanti. Mereka tahu Malaysia antara negara yang berani membuat pilihan sendiri mengawal sistem kewangannya dan berupaya mengenepikan pandangan pakar IMF.

Rekod mengenai hasrat kerajaan Malaysia mahu menggunakan "Dinar Emas" sebagai forex atau tukaran perdagangan antarabangsa disatu masa dahulu masih tersimpan kemas dalam diari Illuminati dan zion, mereka masih tidak percaya Malaysia telah melupakan hasrat tersebut. Itulah mimpi ngeri bagi Illuminati yang sekian lama telah menipu dunia melalui terbitan "wang kertas" yang bersandarkan hutang (debt/riba) itu. Syarikat yang mencetak wang kertas ini juga milik mereka dan proksi mereka.

Untuk menghilangkan terus kemungkinan ini, pemerintah sekarang harus diganti dengan proksi mereka. Siapakah proksi mereka? Akan didedahkah sedikit waktu lagi bila masa mengizinkan. Mungkin bukan dalam blog ini kerana komputer peribadi saya sudah diintip dan perhubungan internet pula sering terganggu.

Jika rakyat negara ini masih siuman, ingatlah bahawa fitnah Dajjal itu amat menyesatkan dan mustahil umat yang kurang imannya dapat melepaskan diri. Setelah tumbangnya Syria (pembesaran Israel), Malaysia akan jadi medan baru jika Indonesia dapat ditawan secara aman. Dalam pada itu jika pembaca meyakini kemungkinan ini bukan sekadar hipotesis, adalah dinasihatkan supaya segera mengumpul "dinar/dirham (emas dan perak) Malaysia" sekadar yang terdaya. Kerajaan negeri Kelantan juga telah mengeluarkannya. Secara tidak langsung ini menunjukkan kerajaan Kelantan juga telah mengetahui kemungkinan apa yang bakal terjadi atau mungkin hanya bertujuan menghidupkan kembali tradisi Kelantan sebelum dijajah British.





Kemerosotan nilai wang kertas akan menjadi semakin tenat sekiranya kesatuan negara Eropah gagal mengekang kejatuhan ekonomi negara anggotanya. Ditokok pula semakin lemah kepercayaan dunia terhadap kestabilan USD. Ringgit Malaysia juga tidak akan dapat melepaskan diri dari ikut tersungkur sama. Buat waktu ini, USA masih berupaya melindungi kejatuhan nilai dollarnya, tidaklah diketahui berapa lama lagi ia dapat bertahan. Mungkin setahun, dua tahun atau lima tahun sahaja lagi. Keadaannya dilapurkan sangat tenat.

Emas akan menpunyai nilai yang berkali-kali ganda dari nilainya sekarang bilamana nilar ringgit merosot kelak kerana ringgit juga masih berdiri atas nisbah tukaran antarabangsa yang dikuasai IMF. Semua wang kertas dunia bersandar kepada bon dan "debt" atau nama asalnya ialah RIBA. Inilah perusahaan Illuminati (anggota Dajjal) selama ini. Mereka mengumpul emas sebaliknya memaksa dunia menggunakan wang RIBA.

Tanah Melayu pernah digelar Semenanjung Emas. Pastinya emas menjadi nadi ekonomi  penduduk purba Semenanjung Tanah Melayu. Sejarah ini telah berjaya ditutup rapat oleh British dan sejarah orang Melayu hanya bermula dari kewujudan Kesultanan Melaka..

Walaupun beratus tahun menjajah Tanah Melayu,  namun atas kehendak Allah mereka masih gagal menemui simpanan emas kecuali simpanan terhad di Pahang. Pelbagai ekpedisi dilakukan hingga ke seluruh hutan rimba banjaran Titiwangsa. Di mana tempat tinggi mereka mendirikan penempatan dengan alasan sebagai kawasan rehat. Mereka tetap gagal mengesan simpanan emas di perut bumi Tanah Melayu ini. Apa yang diizinkan Allah untuk mereka hanyalah bijeh timah.

Saudara sekalian tahukah kalian mengapa Muammar Gadaffi dibunuh oleh pencacai-pencacai yahudi? Kerana beliau mahu menetapkan pembelian minyak mentah di Libya menggunakan Dinar Emas. Amerika sangat takut kerana mereka tiada sumebr atau simpanan emas yang banyak. Mereka hanya bergantung kepada pengawalan indeks nilai matawang kertas dunia yang dipegang melalui jualan minyak mentah,IMF serta penjualan etenteraan. Sebabitulah, mereka sangat meggalakkan peperangan kerana mereka pengeluar barang ketenteraan yang besar didunia selain Russia dan China.

Saudara jangan tertipu dengan proksi Yahudi yang sekarang ini ada dimana-mana sahaja.  Mereka telah meletakkan Ground mereka untuk mengahsut dan membeci sesebua pemerintah yang menegakkan ekonomi Islam, Syiar Islam dan Undang-Undang Islam. Tun Dr Mahathir suatu ketika dahulu turut dikecam hebat oleh Barat kerena ketika pemerintahan beliau hampir-hampir melakanakan sistem Dinar Emas, Maka timbullah fitnah pelbagai untuk mejatuhkan beliau dan pemerintah ketika itu. Kini.. pelbagai demonstarsi serta usaha-usaha untuk menjatuhkan kerajaan pemerintah Islam di mana sahaja seprti di Mesir,Jordan dan Libya.

Saya berharap agar bakal-bakal pemerintah dunia Islam yang akan datang dapat melaksanakan sistem oenggunaan DInar dan Dirham Emas. Pihak OIClah yang harus dipertanggungjawabkan untuk melaksanaknnya saya yakin apabila sistem ini dilaknakan kita akan pegang kuasa dunia. Ketika itu semua hasil dagangan mentah seperti minyak,sawit,timah dan kekayaan alam yang lain perlu dibeli dengan emas Masa itulah kuasa angkuh Barat akan tunduk kepada dunia Islam. Allahhuakbar!

No comments:

Post a Comment